It was only a kiss.

Värmdö, Tyresö och Kärrtorp - där har vi det!
Jag var nervös som fan när jag valde gymnasie och skit idag. Även fast det bara är prelleval så kändes det fett seriöst och jag vet, barnsligt av mig att tycka det MEN NEJ, måste tänka på min framtid och skit. Jag vill bara att den här terminen ska ta slut så jag kan börja gymnasiet, mitt nya liv, i min nya klass med nya kompisar. Jag är så jäkla taggad, det är helt sjukt. Min syo tycker t.o.m att jag är fett excited och kanske lite föör excited?
Juste! NP i svenska idag - läsförståelse. Det gick bra. Jag svarade bra på allting och det var ingenting som var svårt. Får hoppas på ett VG (helst MVG). Vet någon hur långt tid det tar tills man får tillbaks det? Är det typ om flera hundra veckor eller? Jag har ingen som helst koll..
På slöjden så var det det gamla vanliga som gällde - sticka, wajna och snacka med Sperkish. Jag kommer nog bli klar med ena lovikkavanten nästa lektion. Ska bara avsluta vanten, kirra tumme, trådfliff och mönster. Får hoppas de blir tillräckligt snygga och fräsiga så jag kan använda dem nästa höst/vinter/vår. Och på tal om årstider så ska jag shoppa imorgon, igen. Med Carro och Néa (: Carro ska först klippa sig (försöker övertala henne att kirra lugg igen) och sen ska vi springa runt på stan. Hoppas jag hittar något nice att ha iaf. Måste kolla sneakers, tröjor och MASSA skit.
Bythefuckingway! Imorgon har vi Soläxförhör om ryska revolutionen och jag slipper idrotten, för jag är sjuk, jätteförkyld. Det är inte kul. Jag lovar.

Glömde fan berätta att
Karin cuttade mig med en skalpell igår. Hon låna min skalpell på bilden varav jag sa åt henne att hämta en egen. Hon blev lite bitchfejssur och försökte ta den ifrån mig (jag hade tagit av skyddet men det fattade inte hon) och tillslut fick hon tag i min hand och drog den ur mitt grepp. Ajj, jag vet. Det gjorde ont och det blödde som fan. Så vad gjorde vi? Jo, sprang upp till sjuksyrran och knackade på dörren - inget svar. Jag fick ju typ panik så jag knackade några minuter senare och då hör vi någon skrika "Det är upptaget så ni får vänta ett tag". Utan att tänka skriker jag "Men jag har skurit mig och det blöder som fan! *paus i typ 4sek* Alltså.. inte med mening! Men aa.. Det blöder.." När hon fick se mina cutts på fingrarna så började hon nästan skratta, ja, hon tyckte det var så barnsligt att jag panikade över det. MEN DET BLÖDDE FAKTISKT MYCKET! Så ja, jag bryr mig inte. Det gjorde ont ._. Blev väl typ 3mm djupa sår or something.

Kommentarer
Postat av: mathilda

Hahahah, omg sicken stååååry <3 Kommer sakna skolan :(:(:(

2009-02-04 @ 08:55:32
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Hahaha ;O ofta man saknar skolan!

2009-02-04 @ 20:20:52
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0