I've been facing this alone for much too long.

Karin sprang nyss till bussen, segarslet som hon är höll nästan på att missa den.
   Jag är fan bra på att övertala folk. Runt halv nio igår kväll lyckades jag få Kariño att åka från nacka till tyresö bara för att spela mariokart - vilket inte blev av föränn imorse. Vi satt och camade med en viss dude från Argentina och en dansk från kstad. Det var hilarious och vi spelade in massa konstiga ljudklipp och skickade till folk - humor <3 Fick dessutom några fyllesamtal från Albin och Oskar som ville komma och hälsa på. Dock var vi typ hur jävla trötta som helst så det blev inget av det D:
   Ikväll ska jag hem till Matilda(/Mathilda?) på tjejmiddag - röka vattenpipa och andra goa grejer. Jag längtar redan. Pratade nyss med både Kajsa och Ida, ska möta dem i Sickla eller något runt sjuish. Mamma kom förbi och hämtade massa grejer idag oxå och vet ni vad? Hon kanske HÄMTAR mig från Sickla, sjyrre eller vadå? Nä men hon och Kristian ska fira Elin (Kristians dotter) och tänkte att de kunde hämta upp mig på hemvägen. Får se hur mycket klockan är då och så bara.
   På Söndag kommer dessutom Mathilda hem. Jag hoppas verkligen att hon fattar att hon ska ringa mig SÅ FORT hon kommer hem från Arlanda. Sen bokar jag upp dig på Måndag ifall det är ok? Gissar på att båda har ganska mycket att berätta för varandra.

Nu ska jag sminka mig. Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Måndag låter bra <3



2009-02-21 @ 16:51:47
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: D

haha asså orre o abbe.. Fjörtizar! <3

2009-02-21 @ 17:15:17
Postat av: S

Mathilda: Bra <3



Dan: Hahaha, fett! :D

2009-02-21 @ 23:32:06
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0