Jag var slut när du hitta' mig.

Det är Friday, snart är det dags att dra för mig alltså. Väntar bara på att mamma ska bli klar, kindof. Jag är så sjukt trött. Fatta hur skönt det skulle vara att bara.. sova till typ tolv och dra till skolan typ då? ;) Jag fattar inte ens varför man inte kan börja senare och sluta senare. Jag skulle inte banga på att börja runt 12 och sluta runt sex - nice det vore!
Idag har jag teknik - jag och Kariño ska bygga på våran fläktskit. Så har jag mattediagnos oxå. Har inte pluggat speciellt mycket, var ganska upptagen med att snacka med S, erhm. Ja. Men jag ska lära mig formlerna och allt sånt på bussen, och på no:n (heh). Vi tackar Oskar som pluggade lite med mig igår kväll. Han är typ psykbra på matte! Där har vi någon som kan hjälpa mig när det är dags för vårat überprov...

Menmen, kanske borde fortsätta med sminkningen? Drar till Mathilda ikväll så nästa blogginlägg blir nog imorgon någon gång. Puss!

Kommentarer
Postat av: Dan

haha sofia, det e precis det jag gör varannan vecka, börjar 13.15 idag o slutar 16.30! det e så sköööönt! ahah =D

2009-02-06 @ 09:57:27
Postat av: M

Moffmoff jag saknar dig :(

2009-02-06 @ 10:10:20
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Dan

mig lr sofia? :P

2009-02-06 @ 23:39:18
Postat av: S

Dan: FUCK YOU! :'( JAG VILL OXÅ!



M: Word @ Dan. D:

2009-02-07 @ 12:18:57
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Dan

haha känn dig "aegd" ;)

fuckyeah tisdag is my day!! =D slutar också typ 12 då =D

2009-02-07 @ 12:43:08
Postat av: S

Dan: Fyfan..

Jaja, it's your birthday. Då får du sluta tidigt.

2009-02-07 @ 13:03:46
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Dan

haha, vi slutar alltid så men aja =D

det e naajz!

2009-02-07 @ 15:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0