Oh, he makes me dizzy!

Det äger att Mamma Mia-låtarna finns på Spotify för tbh så diggar jag de låtarna liite mer än originalen.
Så, jag vaknade av att Lena väckte mig och Carro runt 13. Smsade lite med Patrik och sen gick jag upp för att äta frukost - jävlar vilken huvudvärk! Men som tur var så har den lugnat ner sig lite nu men jag har dock glömt bort en del från igår, visst är det underbart? Haha jadå. Kommer ifs ihåg att vi lyssnade på massa ABBA-låtar - kul! :D
Planerna för idag är plugg och fika hos farmor och farfar med stora feta släkten. Jag har ett teknikarbete som ska vara inlämnat nu på fredag så jag ska försöka göra klart det så fort som möjligt för jag orkar inte göra det i sista minuten. Något mer kul som händer i veckan? So-läxförhör och matteprov. Måste klara båda. Sen på fredag blir det lov, och på Söndag kommer Mathilda hem :D:D Jag funderar seriöst på om jag ska försöka tvinga med mig mamma till Arlanda ;Q får se hur det blir med det.

Nu borde jag kanske göra mig iordning.. Puss :*


Kommentarer
Postat av: mathilda

Åh puss på dig! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-02-16 @ 04:23:11
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

:*

2009-02-16 @ 10:38:22
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0