Rise and shine!

Mozilla firefox kan ta sig. Jag kan inte logga in på bloggen verkar det som. Så jag får köra på explorer när det är dags att blogga D: Süg.
Så igår såg jag Friday the 13th med Kariño. Värt? Som fan! Jag är seriös när jag säger att det var den läskigaste filmen jag sett i hela mitt liv. Sen kanske den blev lite läskigare när jag såg den på bio, det var extremt högt ljud, alla skrek och en snubbe som var utklädd till Jason sprang runt nedanför balkongen. Jadu.. Men det var kul, kändes jävligt nice att 60% av de i salongen skrek när det var kill-scener. Jag skakade oxå, fatta! Karin och jag dog lite. Efter filmen ville jag bara ut därifrån, fort som möjligt. Haha
Vi satte oss på tuben från Hötorget och jag vinkade hejdå till Kariño i Slussen där den ungen skulle av. Jag missade bussen med typ 5 minuter i Gullmarsplan så det blev bara att ta 872an till centrum och vänta där i 15-20 minuter. Det var kallt och jag skakade seriöst extreeeeeeemt mycket. När bussen äntligen kom till C hoppade jag på den och gick av vid Strandis och (nästan) sprang hem.
Pappa var lite out of the blue, det var både underhållande och jobbigt. Men ja, efter massa tjat så gick han upp på sitt rum så jag kunde sitta här, vid datorn. Blev inte mycket chattande för jag drog upp till das bedr00m när Carro och Linnéa kom hem. Pratade lite med dem men sen ville dem sova så det var bara för mig att lägga sig i sängen och försöka sova jag med. Det tog ett tag, men tillslut.. ja tillslut <3
Vaknade av att jag hade 8 nya sms och till min förvåning hade Pontalicious ringt mig klockan 4 typ. Den jäveln.. ;Q

Inga planer för idag. Carro verkar inte heller ha det, Stefan är typ magsjuk eller något sånt så jag ska försöka paxa henne. Så fort flickorna har vaknat blir det Mamma Mia, åhååhåh. Haha puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0