Sponsored by destiny.

DUDES AND DUDETTES
Idag har jag införskaffat två par jeans - Lee och Tiger. FAN VAD UNDERBARA DE ÄR <3 Jag och Carro knallade runt på stan som två cpn. Kollade massvis med skit. Och ja, jag hittade bara jeansen. Inga tröjor, inga skor, ingenting annat. På Onsdag ska vi nog till Footlocker och massa annat skit och kolla kläder och sneakers. Känner att mina adidas börjar bli liite slitna..
Imorgon är det NP i svenska vilket betyder att jag dessutom har kirrat mat att ha i klassrummet imorgon - drickyoghurt, clementiner och chiquita-juice ftw! Läsförståelse och skit är tråkigt/ibland jobbigt. Hoppas jag kirrar bra på det. Fick dessutom tillbaks det spontana spanskaprovet som vi gjorde förra veckan. Jag trodde jag sög, jag var inte helt rätt - fick VG. Så jag är väl ganska nöjd.
Nu ska jag plugga och njuta av att jag har söta jeans. XO

Kommentarer
Postat av: M

Du är så duktig så <33

2009-02-02 @ 23:29:13
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

:DD

2009-02-03 @ 07:21:19
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0