Such a crazy night to be awake.

NP mellan 8:30 o 10:20 idag. Skrev en krönika och folk som är mörkrädda och skit. Tror fan den blev ganska bra..
Direkt efter det drog jag och Karin hem till henne och käkade köttbullzZz och mackisar - omnom (& don't forget the chilisås lol). Vi hade planerat att dra till spökhuset idag, vilket vi gjorde lite senare oxå. Kom fram dit runt typ 13 kanske och till våran förvåning så var alla fönster igenbommade - alltså kunde man inte komma in utan verktyg och skit. Vi wajnade, skrek och dampade lite men nöjde oss med att fota lite utanför och ta turistbilder - nice!
Jag frös sönder som fan så vi stannade väl bara i tjugo minuter. Juste! Glömde nästan säga att vi köpte skit i både Råcksta kiosken och på Pressbyrån i Vällingby och jag tror fan Karin har rätt - de i Råcksta kiorren känner igen oss, läskigt in that case! Efter godissnaskande, glassätande och merdrickande så hoppade vi på tuben och skrattade nästan hela vägen. I Slussen drog vi in till Konsum där jag tvingade Karin att smaka sandwich pepparkaka and did she like it? Oh yes she did! Vi kutade till bussen och yes! Hann med den, det gjorde vi.
Kom hem för kanske 20 minuter sedan. Jag är så ruskigt sur över att jag inte har Microsoft office picture manager och att jag inte kan kirra det föränn Andreas har fixat hem installationsCDn.

Imorgon ska jag vara med Mathilda och kolla på Mirrors. Eftersom hon drar till Kina på Söndag så kan det vara sista gången jag träffar henne på typ två veckor. Herrefan.






Kommentarer
Postat av: Karonjy

OMG, WHAT HAVE THEY DONE TO YOU?

2009-02-05 @ 20:48:52
Postat av: Sandan

BRA JÄVLA FRÅGA!

2009-02-05 @ 20:51:40
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0