There's no love for nobody else.

Jag vill ha vår. Jag vill njuta av värmen, fågelkvittret, blommorna och knopparna på träden. Men nej, äckelSverige ska vara cp i huvudet. Eller klimatet är mongo iaf. Det är februari och det borde vara vinter i cirkus en månad till men jag bryr mig inte, vår verkar ganska bra nu faktiskt!
   Igår var jag, Mathilda, Oskar, Anton och Marcus med C i sugtuna. Sandra babblade på något om en fest så lätt att vi drog dit (vi hittade tydligen ingenting annat hehh..). Typ nada folk var där när vi kom men folk började rulla in vid.. någon tid. Det blev lite strul runt 00-tiden så det var bara för alla att dra (förutom tyresö-ganget ofc) så vi stannade kvar och kokade nudlar, fotade, sov, pratade i telefon med folk och var allmänt cp. Vi missade bussen som gick 00:02 och eftersom vi var ute in the fucking middle of nowhere så var det bara att antingen vänta på bussen som gick 05:02 eller ta taxi till Märsta för att sedan ta bussen till centralen därifrån.
   Jag och Mathilda kom hem till henne runt 5ish. Vi satte oss i köket och värmde spaghetti och köttisar, direkt efter det gick vi och la oss. Trött som fan var man, yes! Somnade nästan på direkten och vaknade vid 11 av att Mathilda låg och glodde på mig. Scary shit! Men aa, vi gjorde frukost (Mathilda gjorde omelett till mig, tack snuttis<3) Efter frullen/lunchen satte vi oss vid datorn och kollade på partybilderna som Marcus med C hade tagit - nicenicenice!
   Nu sitter jag hemma och lyssnar på James Morrison. Vet inte varför jag lyssnar på honom tyvärr. Milkan kommer hit efter jobbet, alltså runt 22-tiden. Så ska vi cama med folk, äta chokladglass och dampa - can't w8!



I love you Mathipathi. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mathilda är så sjukt jevla fin

2009-02-26 @ 21:44:17
Postat av: Mathilda

JAG ÄLSKAR DIG. Jättemycket. Du ska få present. <3<3<3



och till anonyma kommentaren: TACK! :D:D:D

2009-02-26 @ 22:01:10
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anonym: Ja?



Mathilda: Men :(

2009-02-26 @ 22:02:30
Postat av: -

lol

2009-03-01 @ 14:24:13
Postat av: -

ha! hon är värsta slampa juh

2009-03-01 @ 14:26:10
Postat av: S

Nu fattar jag inte.. Vem är värsta slampan?

2009-03-01 @ 21:40:24
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0