There's no start, there's no beginning.

Mitt humör agerar bergodalbana just nu. Jag vet inte riktigt varför allt går upp och ner men jag hoppas verkligen att det går över snart. Det är nu jag börjar tänka på att jag faktiskt är sjuk, att det finns någonting som orsakar detta men att jag själv försöker undvika det. Ibland går det bra, ibland inte. Att Mathilda åker iväg idag gör ju ingenting bättre, men hon har lovat att vi ska maila massa så jag hoppas det är enough, så att säga. Jag ska försöka att inte bryta ihop.
Idag var det planerat att jag och Karin skulle dra och hämta ut biljetterna till Friday the 13th. Jag har smsat henne typ miljonersmiljoner gånger, men har hon svarat? Nej det har hon inte. Jag blir så jävla irriterad på att hon aldrig svarar på sms, men grejtness. Kommer väl antagligen inte bli av idag så jag kan väl passa på att säga tack? :) Så eftersom Karin inte svarar så har jag inga som helst planer för dagen. Blir väl lite dusch, lite breaking dawn och lite.. Ja, jag vet inte! Får se hur det blir.
Sen ska jag träffa Kajsa i veckan oxå, fika och sånt där. Ida kanske följer med, jag har ingen aning. Men jag kan ju inte bara bryta kontakten med några av de sötaste personerna på jorden, eller hur? Om folk vill hitta på något så är det bara att langa kommentar här, inte för att någon kommer göra det men, för skojs skull liksom (:

Nu smsar jag med Mathilda, hon är nervös. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: sebbe

klart man kommenterar

2009-02-08 @ 17:58:13
Postat av: S

<3

2009-02-08 @ 18:00:09
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0