This cannot be happening.

Mamichulo kom nyss hem. Jag sitter och chattar med Patrik och kör Ebba Forsberg - Daybreak på repeat, en av de bästa låtarna ever. Har ni sett Om Jag Vänder Mig Om? Svensk film, jag vet, men ack så bra! Kommer ihåg att pappa hyrde den för några år sedan, såg den minst 3 ggr under två dagar eller vad det nu var.
Juste, change of plans in my schedule. Ingen fest på Lördag. Lokalen vi skulle vara i var tydligen bokad då (vilka nötter bokar inte upp den?) så vi kan inte vara där. Mathilda snackade någonting om pokerkväll men det skär bara i mina öron - nej tack. Mirrorskvällen försvinner iaf inte. Vi behöver bara lyckas övertala Carina om att få ha vardagsrummet och även fast Karin har berättat i stort sett hela filmen för mig så spelar det ingen roll, jag ska se klart den, för hon sa att den var riktigt bra.
Och vet ni vad jag kom på? (Jag vet att man inte kan börja en mening med "Och" men jag bryr mig inte) Iaf! Jag har inte läst ut fjärde twilight-boken. Fattar ni hur dålig jag är? Jag har fan inte haft tid. Har kanske läst 3 kapitel, sen blev det för mycket läxor, prov och skit så jag har helt enkelt inte kunnat göra något annat än att plugga. Läsa är ju någonting man gör på kvällen (iaf enligt mig) så att läsa när jag kommer hem från skolan nappar jag inte riktigt på. Jag måste börja läsa den. Om jag inte kan göra det nu under skolveckorna så SKA jag läsa ut den på sportlovet.
... Magen kurrade precis, vad i helvete! Jag är hungrig och maten är inte klar än. Vad är detta?! :( Klockan är fan halv åtta och jag borde.. plugga matte, och no. För jag har tydligen mattediagnos imorgon och hur kul är inte det? På tal om matte så fick jag tillbaks läxförhöret - alla rätt! Det känns jävligt nice att vara pluggis. Jag gillar det, liksom. Så borde jag få tillbaks noläxförhöret oxå. Det är jag däremot lite orolig över. Anna sa att det gick bra men jag kan inte riktigt lita på henne för det kändes som att jag sög ;Q We'll see about that tomorrow!
Nu måste jag oxå ursäkta för mina långa blogginlägg.. Jag vet inte vad det är med mig! Som att jag fått värsta bloggrycket eller något. Jag får bara lust att skriva onödiga inlägg, hela tiden. Dock ska jag nog inte skriva varje gång jag blir sugen, då blir det bara fööör mycket. Eller vad tycker ni? Kommentera plox. Jag kanske borde fota lite mer? Inte bara seriöst skit, utan.. oseriöst(lol) skit med! Så att bloggen inte blir värsta textig och mindre bildig. Jag ska börja med det imorgon! Fota som fan hemma hos Mathilda, yessir! Så ska jag lägga upp massa flumbilder - fula eller inte, det spelar ingen roll! Eller jo det gör det men heheheheheh..

På tal om raklödder och jordgubbar så måste jag berätta att Thomas är cp i huvudet :D Han har addat Spencer på facebook. Jag började seriöst skratta som fan när Spencer berättade det men grabben - jag fattar, du gillar att adda folk lite spontant på ansiktet sådärva såattee... det är okej, det är chill! Men aa, den där Thomas alltså.. Honom måste jag träffa. Så vad säger ni? Ska jag rätt ut sagt tvinga honom att komma hit?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vi gillar sandans långa inlägg f0 sh0w!



Thomas verkar.. som en Thomas indeed.

Och fota mer låter awesome.

PUSS

2009-02-05 @ 20:03:57
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

ÅH VAD BRA! För det kommer säkert fler.. ;Q



Thomas är en Thomas, yessir!

Fotafotapuss!

2009-02-05 @ 20:13:38
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: thomasss

mathilda eru go elle



hehe jag e thomas japp

2009-02-05 @ 20:14:27
Postat av: Mathilda

Fler långa inlägg åt folket! höhöhö D:



Thomas: Nä jag är skitäcklig!

2009-02-05 @ 20:16:23
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Thomas: Du är.. thomASS. <3



Mathi: EUWOHO!

2009-02-05 @ 20:20:32
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Anonym

OK MATHILDA



eh

2009-02-05 @ 22:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0