Trevlig night, dudes.

Jag är egentligen för påverkad för att blogga, men jag anstränger mig verkligen för att stava rätt nu. Lol!
Caroline och jag kom precis hem. Har varit hos Cassandra a.k.a Cassy med Martina och Jamilla. Det var fan astrevligt. Satt och sjöng till Sthlm i mitt hjärta, rökte och ja, hade allmänt trevligt! Jamilla mådde lite dåligt så the rest of us fortsatte leka "Jag har aldrig" och "Oj jävlar!" det var fan askul. Mathilda, du och jag ska köra det när du kommer hem!
Runt tolv så drog vi till centrum, träffade någon söt dude som tydligen hette Johan, han gav mig en cigg - alla hjärtans dag- present fer sure! Men ja, det var trevligt.
Nu sitter jag och pratar med Dennis, Johann och Kitte. Har fått två alla hjärtans dag-rosor idag, dock bara via msn. Men det äger :) Väldigt söta actually. Jag är sur för jag kan inte lägga in blomman jag fick av Kitte. Den läggs in på bdb istället. http://sandwall.bilddagboken.se typ. Puss

Nu ska jag ta reda på vart Carroparro har tagit vägen, sen ska vi nog sova. S är inte inne, det suger :(

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahaha, fan vad nice att du inte blev råpackad! Duktig Sofia <3



Oj jävlar låter spännande ;O



PUSS <3

2009-02-15 @ 01:43:01
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Jooooooooooooool

Grattis på hjärtadagen eller något!



Sitter halv tsex och kollar på Fuutrama , fattar inte rikitig vad jag gör. Men grattis eller vad man nu säger. Rooooooos i efterskott!

2009-02-15 @ 05:26:51
Postat av: S

Mathilda: Haha :D PUSS<3



Joel: Hhaahah desamma :D

Lol okej ^^

2009-02-15 @ 13:41:13
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0