When you're gone, though I tried, how can I carry on?

Sitter här och lyssnar på Lasse Lindh, han är bra. Jag är trött och bussen går 08:53. Det är faktiskt ganska skönt att slippa gå upp hur tidigt som helst bara för att jag är i Tyresö. Så det är nice med omväxling lite då & då.
Idag händer nog ingenting speciellt. Inga prov i skolan eller så. Efter skoldagen drar jag till stan och kollar kläder, det lite mer läskigt är väl att jag ska göra det själv, för typ första gången i mitt liv. Så håll tummarna för mig! Får massa sms från Ullis också, hon babblar på om att vi KANSKE har simning på idrotten. Värt? Nej. Jag tar nog med mig vanliga kläder så får vi hoppas på att det är vanlig idrott idag. På tal om idrott så måste jag börja fundera på hur min idrottsskitläxa ska vara. Jag kommer nog faila på den så jag ska prata med Biggan om allt det.
Och juste, S kommer till Sverige någon gång inom en VÄLDIGT snar framtid. Är det bra eller dåligt? Jag vet inte. Jag är FORTFARANDE chockad.. men är jag chockad på ett positivt eller negativt sätt? Det återstår att se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0