You got me in a crazy position.

Bilen är död! Batteriet har typ dött. Jag och mamma kommer ingen vart och har nyss käkat. Båda är sura på bilfan men får nöja oss med de filmer vi har hemma. Analyze that ska ses iaf, har inte sett den på skitlänge men har för mig att den var riktigt underhållande! :D
Just nu kör jag på Spotify och funderar på om jag ska måla naglarna. Snackar dessutom med S som förövrigt är ganska seg på att svara så det suger.
Imorgon ska jag och Karin mötas i stan någonstans och hämta ut biljetter till Friday the 13th. Yes, that's right! Sandwall ska på biopremiären på Rigoletto (Rigelotto, haha) på Fredag klockan 21:15. Om någon som råkar hoppa förbi den här bloggen läser detta och faktiskt ska på premiären så är det bara att säga till, just for fun liksom. Jag hoppas verkligen att den är bra, och jag hoppas att den är läskig, men inte för läskig. Jag vill ju inte dö. Trodde ifs att jag skulle dö igår kväll, men det gjorde jag ju inte så, great? Jaja, Karin the Cake blir det imorgon iaf. Sen ska jag nog.. Aa jag vet inte. Köpa nagellack? Köpa kläder? Köpa smink? Foundation kanske behövs? En lite mörkare ton? Eller så kanske jag ska sola? Jag vill ju inte se ut som ett lik, eller vad säger ni? Är det snyggt att vara blek? Jag tycker fan det är snyggt att vara solbränd. Det kanske är emos som diggar the pale look. Edward Cullen ska vara blek dock, det passar honom - hothothot!


Skitbild och grejer. Men jag bryr mig inte, kei? Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0