You might think that I won't make it on my own.

Jag har insett att det är läskigt att åka buss när det är jättedimmigt ute. Jag satt och oroade mig hela tiden, tänk om busschaffisen råkade köra av vägen eller något? På motorvägen mellan Tyresö och Skarpnäck och allt det där så såg man fan inte ett piss.. Jaja, jag överlevde iaf. Kul va?
Vaknade imorse (klockan nio) av Mathildas äckliga alarmsignal, den suger. Men ja, det var planerat att jag skulle sova en timma till men jag började prata med Mathilda om massa drömmar och skit så jag var pigg efter det. Anledningen till att vi gick upp så tidigt var för att hon skulle iväg och jobba på Ica idag - kul att sitta bakom kassan i åtta timmar! Iaf, vi käkade frulle med Carina och snackade om massa crap.
Igår kollade vi på The Shining och Mirrors. Båda filmerna var bra. Shining var ganska psycho och Mirrors var ganska.. äcklig. Vi fick sällskap av Carina, Maggie och Manne. Käkade pizza (mozarella/pesto/tomat = omnom!) och massa godis/popcorn/glass och skit. Det var jättegott men onyttigt som fan. När vi nästan hade kollat klart på Mirrors så fick jag sms från Oskar och Albin, de ville filmkvälla med oss. Men så blev det inte. De var cp och typ, aa jag har ingen aning. Förvirrande var det!
Jag wajnade som fan om att jag ville se Blades of Glory vilket Mathilda glatt gick med på att göra (glatt å glatt...) men aa, först kirrade vi omelettos och tomatos! Sen la vi oss i sofforna i vardagsrummet och började kolla - blev trötta som fan och bestämde oss för att sova. Orkade verkligen inte kolla på filmen, hur smidigt är det? Men sammanfattning av kvällen - det var astrevligt, trevligt sällskap och jag har nu insett att jag kommer sakna Mathilda äckligt mycket. Hon drar till Kina imorgon, bai liksom.. ):


Mathilda är bäst ♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack för en trevlig kväll osv, asnice att du sov hos mig :) Drömmar äger xD haha.



Jag kommer sakna dig med ;_; <3

2009-02-07 @ 14:35:23
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Haha, allt ägde :D



<3

2009-02-07 @ 15:11:32
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0