Arrival.

Jensens Nöffhus med Linnéa och Carro som gällde idag då. Var meningen att vi skulle fira Néas 16årsdag (som egentligen var i Onsdags) men det kändes inte som vi gjorde det.. wellwell! Astrevligt var det iaf och jag är FORTFARANDE mätt som inihelskotta! Möms vad gott det var.
Snart ska jag och Carro sova, tror jag. Får se. Imorgon bär det av till Brännkyrka Gymnasium och Klara Norra på Öppet hus, lär bli intressant. Hoppas jag diggar Klara Norra lite.. Sen ska jag till Mathilda, kirra lite shit och därefter dra hem till mig och kirra lite mer. Antagligen blir det något skojsigt hos Mathilda imorgon, can't wait!

Pusspusspussx4!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hoppas du hittar ngn bra skola att gå i, vetu vilken linje du vill gå än? :)



Ikväll kommer äga D;

2009-01-24 @ 10:34:50
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Haha aajo. Jag är fett inne på Sam/sam och folk på olika skolor tycker att det är en bra och öppen linje så jag är fortfarande up for it! :D



LÄTT ALLTSÅ, FÖRUJIDOSAJDSA. <3

2009-01-24 @ 17:49:55
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0