Crazy little thing called love.

Jag har tillbringat the whole weekend med Mathilda von Skoog, det var astrevligt!
Fredag - Skräckisfilmkväll hos henne
Lördag - deg och slagg hos mig med Carro & Linnéa
Söndag - Filmtittande och därefter basketmatch i Strandhallen.

Är inte pepp alls inför en skolvecka till. Imorgon är det skridskor på idrotten som gäller. Jag kommer inte klara det, men jag ska försöka. Om jag ramlar, ja, då, då kan jag sätta mig och kolla på. Hihih.
Jag är trött. Jag är.. jag vet inte. G'natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofia von Sandwall <3



Do not forget Stig, he will be upset if you do.

2009-01-18 @ 21:10:30
Postat av: Von Skoog

aa och den där kommentaren där uppe var då från mig då ja då mm då aa. <3

2009-01-18 @ 21:11:15
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Von Sandwall

Ofc, det fattade jag! :D

Och nej, jag ska inte glömma Stig. Lovar.<3

2009-01-19 @ 08:01:58
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0