Datasal 1.

Tips på vad man kan bygga för miljövänlig uppfinning på tekniken? Jag har några egna idéer men jag vet inte om jag och Karin kommer lyckas med bygget. Mvg är mitt mål och det skall nås! Annars.. ja..
Så vad gör jag? Sitter i datasalen, bloggar och försöker desperat ta fram fakta om solceller. Nu är det fakta på engelska som gäller, super! Lektionen slutar 12:50 och efter det är det svenska som står på schemat, vi ska få tillbaks våra kröniker vilket jag ser fram emot, som fan!
Ikväll blir det Jensens.. nomnom!
Nu orkar jag inte skriva mer. Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Sista chansen idag på en rosa bloggdesign om intresse finns, välkommen!

2009-01-23 @ 12:23:24
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0