He seemed impressed by the way you came in.

Måste börja detta inlägg med att säga att Kanada kan ta sig. De spelade så jävla fult igår natt, de borde fan skämmas för det de gjorde mot Markström och Hedman.
Slaggade hos Rob till idag, det var astrevligt. Hade inte träffat bruden på typ ett halvår. Vi hyrde film, käkade onyttigt, kollade på hockey och snackade sjukt mycket crap. Filmen var asbra, läskig och grejer. Dock kommer jag inte ihåg vad den heter. Hockeymatchen började ju klockan 01:15 igår så det var lite random att sitta i hennes soffa och typ skrika på spelarna och halvgråta. Men ja, jag blev besviken, ofc. Vi gjorde dessutom fett goda ostfrallor med salladskrydda klockan typ halv 3 på natten *drool*
La oss vid typ 5 (somnade till Ozzy Osbourne - Changes) och vaknade vid kvart över 12, dåligt att lägga sig sent, jag vet. Men mmh! Vi gick upp, kirrade frulle, och gjorde oss iordning. Sen drog båda till Österviksperrongen, tog tåget och jag sa hejdå till Robsi vid Storängen, så åkte jag vidare till Slussen. Åkte till tyresö eftersom pappa skulle hjälpa mig med sms-grejen och vi har löst problemet, faktiskt. Det är bra.
Snart kan jag smsa med S. Yäy.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Låter som en jättemysig kväll, blev skitsugen på att baka ;O xD

Du är så cool som orkar bry dig om hockey snuttis <3

Pöss!

2009-01-07 @ 10:34:32
Postat av: Sandan

Hhaa, åh, kladdis!

Hockey äääger! : D<3

2009-01-07 @ 14:49:41
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0