Hiya!

Det är onsdag och klockan är 07:51. Jag ska snart bege mig till bussen och har verkligen ingen ork till det.. Lång so-lektion idag, det är man aldrig pepp inför. Det enda jag ser fram emot idag är jag nog idrotten och no:n, lite udda att jag ser fram emot idrotten men wellwell..
Efter skolan drar jag till solariet, med eller utan Carro, det får vi se.
Jag vill ha helg nu. På fredag ska jag och Sofie dra till stan, fika, kolla kläder och skor och enjoya! Var ett tag sedan jag faktiskt träffade bruden så det kommer nog bli ganska kul. Hon bor dessutom i Trollbäcken!(!!!). Vilket betyder att jag antagligen lär hälsa på henne så ofta jag kan/får. Jag kan ju inte breaka kontakten med alla, eller vad säger ni? Jag suger på det. Har redan tappat kontakten med typ 4 pers på någon vecka. Jag måste bättra mig..

IGÅR VAR JAG PÅ Kärrtorp Gymnasiums öppet hus förresten - asnice! Jag blev grümt intresserad av skolan, verkar asbra. Dock lite höga intagningspoäng men jag kan höja mig, bara jag hittar viljan och orken.. På Lördag blir det Brännkyrka och Klara Norra, Måndag - Värmdö. Sen är det inga mer som gäller för mig. Får hoppas de skolorna räcker, och att jag inte får någon extrem beslutsångest innan den 16:e Feb.
Nu ska jag gitta till büssen, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Rob

Alltså inte Kärrtorp, världens jävla slappskola, jämt inställda lektioner, sämst lärare. :(

2009-01-21 @ 18:15:54
Postat av: Sandan

Men alltså.. men alltså.. Får se vad jag tycker om Värmdö och skit då!

Karin och jag är fett på att söka till kääära Kärrtorp ;D;D;D

2009-01-21 @ 18:35:31
URL: http://http:/sandiswallis.blogg.se
Postat av: Rob

Ert problem sen när ni vill byta!

2009-01-21 @ 20:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0