I don't believe that anybody feels the way I do.

Fan vad delar av låtar stämmer in på vad jag känner ibland.. Ryan Adams version av Wonderwall är inte bäst, det vet jag. Originalet är så mycket bättre. Men jag tycker om den här lite mer just nu, jag vet inte varför men, den är bara, bra. Lite långsammare och sånt, helt enkelt.
Imorgon ska jag träffa Milkan, får se om det blir övernattning eller inte, men jag tror det blir det, ja. Singstar med Rille och Dboi står på schemat och det lär bli jävligt kul. Det känns inte som att mitt lov har varit värt alls. Har slösat bort massvis med tid genom att sitta vid datorn.. Så jag får satsa på att göra saker de här sista dagarna för, jag börjar ju på måndag.
Jag blir så stressad nu. Sista terminen. Slutbetyg. Gymnasieval. Extremt mycket press. Så jag får försöka ta det så lugnt som möjligt. Jag tror jag ska söka till Fredrika med, men jag är inte helt säker. Har inte varit på Öppet Hus och det är inget nu i Januari, plus att ingen vet hur det är att gå där. Ska checka vidare lite sådär, lite..

Kevlarsjäl med Kent är oerhört bra. S med.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

...om det är till någon tröst är dina grundskolebetyg ändå totalt värdelösa så fort du har satt din fot på gymnasiet och för all framtid därefter. :P

2009-01-09 @ 01:21:57
URL: http://www.only-vip.net
Postat av: Sandan

Haha lol. <3

2009-01-09 @ 01:32:33
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att söka Bremer är ett misstag, don't do it.

2009-01-11 @ 02:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0