I don't need your help now.

Första skoldagen, den ägde. Vet ni varför? På bilden fick vi reda på att Marie-Louise ska sluta, att vi ska få en ny lärare. Även fast det är 3e läraren på lite mer än 1 termin så är jag glad, att vi slipper henne.
Currydoftande korvgryta till lunch idag. Tempting? Nej. Så jag och Karin käkade morötter och lite pizzasallad istället, nomnom (eller inte). De andra lektionerna gick fort. Såg "The Wave" på engelskan och någon konstig kortfilm på spanskan. På idrotten spelade vi pingis och jag sög, som vanligt. Men hey! Jag var med iaf så Sandwall's making progress? ;D

Ikväll blir det antingen promenix till Tyresö Kyrka eller Eclipse. Får se om det blåser mycket om ngn timma. Så ska jag träffa Martin någon dag och fika med massa folk *reminder*.
Baiai!

Kommentarer
Postat av: Mattan

Duktig <3

2009-01-13 @ 09:18:33
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0