Jag tar vad jag vill ha

IMORGON GOTT FOLK, då drar Sofia till Saltis boo. Var typ fett länge sen jag var hos mamichulo så det ska bli ganska nice. Saknar typ allt. Och Saphira, ja fyfan vad många veckor sen det var jag såg henne. Pluttinutt. Mathilda ska dessutom slagga hos mig, tror jag. Får se hur det blir med det SÅ FORT HON HÖR AV SIG ;@ Hihih. Men jag ska nog bara chilla galet den här helgen. Jag är fan skoltrött och jag har typ bara gått i plugget i 3 veckor. Bra, Sofia, väldigt bra..
Jag vill shoppa btw. Massvis!(!!) Var i stan och kollade igår med Baffsi och ja, fan vad jag typ droolade sönder. Provade dessutom klackskor och såntdärva, det var kul. Blev kär i ett par om jag ska va ärlig. Men jag ska nog försöka dra med mig någon shoppinggalen människa så jag kan droola lite mer och faktiskt köpa det jag droolar över D:

Och nu när jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på Mad World med Gary Jules så börjar jag tänka.. Mathilda drar om mindre än en månad, och kommer vara borta i.. Aa jag vet inte ens hur länge! Jävla Kina. Hon kommer säkert ha typ hur kul som helst men shit vad jag kommer sakna brüden. Liksom, vem ska jag vara med på helgerna? Vem ska skratta sådär hiskeligt charmigt som hon gör? D: Jag måste kirra skype så jag kan snacka med henne. Annars kommer jag ju typ dö.

The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh vad I love you baby <3<3<3 Kommer sakna ihjäl mig efter dig alltså :(



Chillhelg låter bra, ska ha detsamma här :P Bio med familj (tror jag..) och släktgrejen på söndag. Du kanske kan joina.. D; Vi får se. Hörs på telefinken :)<3

2009-01-29 @ 17:33:32
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Juste, JAG MÅSTE HA ETT JÄVLA BUSSKORT :@

<3

2009-01-29 @ 17:36:14
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

HAHA, OFTA JAG VÅGAR! babyfejs<3

2009-01-29 @ 17:48:09
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0