Jag ville bara sjunga..

Jag har bränt mig. Men det är inte så farligt.
Hade en trevlig hängdag med Mathilda. <3 Vi lirade singstar, käkade mellis och garvade nästan fööör mycket (jag började nästan gråta). Plus att vi snackade sommarlov, vad vi ska göra och skit. Längtar som fan.
Efter att jag sparat och publicerat det här inlägget så är det plugg som gäller. Ska skriva rent min svenskauppsats om nattliv och sen blir det so-plugg. Vet redan vad jag ska fördjupa mig i, det äger. Imorgon är det fredag, FREDAG! Mums filibabba!

Jag fick låna Breaking Dawn av Julias Romeo btw. Hon var en sån sötsnäcka som gav mig den i skolan idag. Superthx! <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Bäbisrösterna... hahahaha <3 :'D



Vad skaru fördjupa dig i babychulo?! ;O

Puss <3

2009-01-16 @ 07:11:10
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

HAHAHAHAHHAA alltså <3<33<3<33<3!



Berättar när vi ses ;D;D

puss<3

2009-01-16 @ 13:47:49
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0