Love in this club.

"Festen" hos Milkan var nice, tills jag var tvungen att dra hem. Jag ska aldrig mer i hela mitt jävla liv strunta i att sova och äta innan en fest. Vad fan tänkte jag med? Jaja, kan väl säga att natten inte var den trevligaste.
Jag käkade för några timmar sedan. Jag räknade och det var tydligen 28timmar sen sist jag käkade ngt, hur mysigt är inte det?
I lördags förmiddag var jag på Öppet hus för Klara Norra Gymnasium och Brännkyrka. Klara Norra var.. nej. Brännkyrka var.. kanske. Får se hur det blir. Imorgon ska jag på Värmdö Gymnasiums och jag hoppas VERKLIGEN att jag fastnar för det gymnasiet. Rob har fått mig att bli ointresserad av Kärrtorp typ. Det betyder att jag är intresserad av en enda skola isf, kul? Nej.
Två nationella i svenska den här veckan. Sen ska jag försöka shoppa någon dag oxå. Drar till mamma över helgen, woopi!


Kommentarer
Postat av: m

<3

2009-01-26 @ 09:04:46
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0