New haircut, new director.

Jag vet att det här är oldcrap men okej, Robert Pattinson har klippt sig och Catherine Hardwick ska inte regissera New Moon, som planerat.
Herregud. För det första: Robert Pattinson är fortfarande snygg i sin nya frilla och sen blir det inget problem till andra filmen. Hört talas om löshår? Och för det andra: Chris Weitz, den nya regissören lär klara av det här. Även fast folk snackar om att han failade med The Golden Compass så tycker iaf inte jag att han gjorde det. Han vet att alla överbesatta fans har höga förväntningar eftersom tvåan kräver mer specialeffekter och skit. Ugh. Stör mig verkligen på folk som wajnar och tror att den andra filmen kommer faila helt och att de inte kommer göra en trea eller fyra. Varför skulle de inte göra efterföljarna?
Tänkte att det skulle vara mysigt med lite crap i bloggen..


Kommentarer
Postat av: lisus

jag kan inte annat än hålla med dig i allt du säger. robert är snygg, tvåan kommer bli bra, jag älskar crapbloggar <3

2009-01-21 @ 19:54:15
Postat av: Sandan

Yäy, någon som håller med mig - nice! :D

2009-01-21 @ 20:28:23
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0