Not lucky.

Ingenting känns bra just nu. Ingenting har känts bra idag, alls. Jag känner mig så jävla nere och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det känns som att någonting har hänt, men har det verkligen inte det? Jag orkar inte med såna här stunder. Då tänker jag bara tillbaks, och då inser jag att jag saknar i stort sett allt som jag var med om för lite mer än ett år sedan, även fast det kanske inte var det bästa som hände så hade jag kvar de som stod närmst mitt hjärta. Vart någonstans är de nu? Varför släppte jag dem? Varför lät jag dem bara, försvinna? Jag vet inte vad jag tänkte med. Nästan allting är åt helvete nu, det är bara jag som inte har insett det till 100% än. Så därför undrar jag, när fan händer det? När ska jag öppna mina ögon och fatta att jag inte lever i någon drömvärld, utan att jag lever i den här verkligheten?

Sorry för crapinlägg.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag finns här, hjärtat <3

2009-01-28 @ 09:58:44
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

<3

2009-01-28 @ 19:21:04
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0