This shit is bananas!

Idag ska vi på freezegrejen! Mathilda målar naglarna och jag lyssnar på Gwen Stefani, det är nice stuff! Detta är en bra dag. Mitt smink är typ nice, mitt hår är nice, allt är nice. OCH JAG VILL HA SOMMAR! Fan vad jag vill ha sommar.. Jag och Mathilda pratade med mamma och Kristian om det igår. Vi vill ju till Skåneland, och funtar på att dra till Peace & Love oxå. Håkan Hellström och Thåström kommer tydligen dit, kan det bli bättre då eller? I THINK NOT! Men iaf! Jag ska försöka övertala pappa att gå med på att skicka iväg mig med Milkanpilkan på lovet. Kanske ska kirra sommarjobb också? På posten eller något café eller så.. Vore nice med lite extracash som jag kan slösa bort på onödigt crap.. Får se hur det blir med det.
Vi var fett duktiga igårkväll btw! Pluggade ryska revolutionen och skit. Så aa, jag har nästan kirrat alla notes jag behöver för läxförhöret som är på onsdag. Tüfft. Och Mathilda åker nästa helg, jag kommer dö. FATTAR NI DET ELLER!? Omg. Helt sick. Så ska hon va borta värsta länge oxå. Ja, dö. DÖ.

PUSSPUSSPUSSPUSSSSSSSSSSSSSS.

Kommentarer
Postat av: mattan

JAG kommer fan dö. Ensam i stora kina.... :'(

2009-02-01 @ 12:49:46
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Hahaha, nejdå. Du kommer klara dig :* Se till att hitta dig en snygg och kort kines oxå! Uhuhu

2009-02-01 @ 13:27:19
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Amanda

Borlänge ja, mina trakter det va! Fast Falun äger iofs borlänge med hästlängder.

2009-02-02 @ 18:39:11
Postat av: Dannjo

Jag kommer fan typ LEVA! jag ska fan vara en månad ensam i USA!!! så jävla najs!!! =D =D

2009-02-02 @ 21:05:50
Postat av: S

Amanda: Haha :D



Dan: ALLTSÅ JAG VILL OXÅ! D:

2009-02-02 @ 21:47:15
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Dän

haha I know you do!! ;)

It'll be gr8! =D

2009-02-03 @ 09:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0