Universum är ett monster.

Gymnasieplaner? Done. Jag och Carro pratade ganska länge i tele igår, vi ska fortsätta kolla massa skit ikväll när jag kommer hem till pappa. Vi har hittat några gymnasieskolor och vi är nästan helt 100 på att gå samma program och inriktning. Det vore faktiskt ganska underbart att ha henne med mig, varje dag, att ha hennes stöd.
Imorgon börjar skolan. Jag känner mig ganska pepp, även fast jag är hur trött som helst. Jag börjar sakna dudesen i klassen och ja, mitt liv känns ganska tomt när jag inte gör så mycket på dagarna. Så det ska nog bli skönt (till en början) att komma tillbaks dit. Måste catcha up med Ullis och allihopa, plus att jag saknar Karin, även fast vi sågs för typ några dagar sedan..
Haha juste! När jag snackade i tele med Carro igår så blev jag bara tvungen att checka hur lång jag är. Och nej, jag har inte växt ett piss. Jag är 170 cm lång, t.o.m några mm kortare. Weird. Mathilda, du säger att du är 178, vilket det inte känns som. Så nästa gång vi ses så är det mätningsdags! För det är så att jag inte tror på att du är så lång.

Vi kanske ses, det finns en chans.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, jag lovar att jag är 178 bby, mätte mig för passet förra året och då var jag 179 tom ;)

<3

2009-01-12 @ 09:20:33
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Det är fan typ impossible. Jaja! Mätning hemma hos mig då.

2009-01-12 @ 17:18:13
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0