You can dance.

Älskar lukten av solarium och ja, jag vet, jag måste ju vara komplett galen om jag tycker det. Men that's the truth. Det luktar.. aa.. jag vet inte. Massvis med solskyddskrämskit och annat, mm!

Det var en ganska så slapp skoldag idag. Det enda som sög var väl so:n, lite segt gick det. Jag ägde på idrotten, vårat lag vann med typ 432 - 3 på innebandyn! Efter skolan hade jag planerat att sola med Linnéa och Carro, vilket ingen hade bangat på. Jag och Ullis hoppade på bussen och full var den, så det blev Sandwall i Ullis knä i typ 15 minuter, hoppas hon inte dog. :( I sickla bro gick hon av och det gick på en familiar människa, ja.. det var.. Pontus! Herregud. Läskigt att jag kände igen honom dock. Sa inte hej för jag var inte helt sure. När jag smsade honom var han fett depp över att han såg ut som ett cp och massa annat tjafs men det struntade jag i. Kort var han.
Gick av i Gringen och mötta Néa och Carro, gick och solade och tjolahoppsan - jag brände mig inte! Eller kanske lite, men inte fan lika mycket som de andra gångerna. My skin is making progress, i like it..
Eftersom det var Linnéas födelsedag idag så drog Carro hem till henne på födelsedagsmiddag och skit. Vi tre fick värsta idén! - Födelsedagsmiddag för Linnéa på Jensen's på Fredag eftermiddag/kväll, yessir! Så det blir av. Lite change of plans så får hoppas att Sofie inte hatar mig föör mycket. Men yeah, så mysig middag blir det.

Jag är trött. Snart är det spanska, no och matteplugg som gäller för mig. Den här helgen ska jag nog bara ta det lugnt, precis som förra, men hey - visst är det skönt med lite relaxation in the weekend?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jensen låter perfabulle! Hoppas ni får det supermys ;*

2009-01-21 @ 22:29:53
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Yeah! :D

2009-01-22 @ 18:13:11
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0