You're hair was long when we first met.

Skoogen sover. Sandwallen lyssnar på Regina Spektor och stör sig som fan på Skoogens dator. Den kan typ ta sig. Iaf tangentbordet, och touchpad:en, mhm!
Vi har inte gjort så mycket idag. Jag gick till Mathipathis skola och så drog vi hem till henne och körde Singstar, vi ägde sönder! Speciellt på 4 bugg och 1 coca cola och.. vadfan den nu heter, med den finska bruden. Högt över havet..? Jaja, det var extremt kul att sjunga iaf. Nu väntar jag på att Johan ska hojta till att det är mat, för då kommer Mathilda vakna, och då slipper jag sitta här och tråka. Folk skriver bara tråkiga saker.



Gud vilken random bild på mig från i somras. Jag ser inte ens ut så längre. Sheisse.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vissa inlägg är finare än andra, det här var fint <3



Högt över havet <3

Och klaga förfan inte på min dator! ;Q Vi måste döpa den btw!

PUSS!

2009-01-11 @ 12:19:03
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Ifs. Okej. Vi kommer på ett namn nästa gång vi ses!



Puss <3

2009-01-11 @ 15:41:21
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0