And I'm losing my favourite game.

Kvällen igår spenderades med Julia och filmen "Milk". Hade inte träffat henne sen skolavslutningen, så det var jättekul att vara med henne :) Hon kom hit runt åttatiden igår och då traskade vi iväg till Hemköp för att kirra vattenmelon, glass och chokladfingrar. Det jobbiga var nog att bära hem melonen som vägde lite mer än 6kg, men det klarade vi, macho som vi är! När vi skulle påbörja promenixen hem till mig så stötte vi på Ozzy också, trevlig prick från gamla parallellklassen. Och då började jag tänka på att jag inte kommer gå med någon jag känner i höst. Eller, Karin, min syster och massa andra kommer ju gå i samma skola, men det kommer ju ändå inte bli samma sak. Julia kommer inte gå i samma skola, Ullis kommer inte heller det. Känns lite obehagligt. Obehagligt, men ändå kul, på något sätt.
   Klockan 13:04 så åker jag och Julia i alla fall iväg till forum. Eftersom jag bara lyckades köpa 2 tröjor med Sandra när vi var i stan så ska jag ge det ett försök till. Gillar forum mer också, av någon anledning. Ska nog gå till vardagsrummet och vara lite social med bruden nu. Hon kollar på cykling, kan inte bli roligare!
På lördag åker jag btw.. Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandiepandie

ha skoj på landet! pusspusspuss

2009-07-22 @ 23:20:41
URL: http://askformyheart.webblogg.se/
Postat av: S

Tack bby :* Pusspuss

2009-07-22 @ 23:46:55
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0