Att hitta hem igen.

Sitter nu hemma hos Mathilda. Har börjat måla väggarna i hennes rum, kan inte bli mer nice! Ser mycket finare ut nu, ljusare, gladare, öppnare, ja, ni fattar the picture.
   Anledningen till att jag inte har bloggat någonting den här veckan är för att min dator har kraschat, som jag nämnt i förra inlägget, typ. Men det är så att den nya datorn hämtas upp i Orminge idag, alltså kan jag sitta vid datorn och nörda hela natten! :D can't wait.
   Ingen aning om vad vi ska göra nu. Äta nötter och kanske dra till någon thai-restaurang och köpa något att äta, FAN VAD HUNGRIG JAG ÄR. Orkar inte blogga mer, Mathildas tangentbord suger apa. Sorry, men it's the truth.
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0