De jävlarna ska skjutas.



Hostage/Gisslan var bra, med Bruce Willis ofc. Den var lite seg emellanåt men var bra i början och i slutet.
   Det regnar och jag är trött. Frågan är om jag ska gå och lägga mig, sitta kvar här eller gå ner till pappa och Lena och sätta mig och kolla på tv med dem. Sen har jag inte ens någon aning om vad jag ska göra imorgon. Jag vill ha söndag. Jag saknar mamma, Saphira, mitt rum, min säng, lukten, Mattias och hans mopedåkande fram och tillbaka, bussarna som aldrig kommer i tid och allt det där. Ska se om jag ringer Mathilda imorgon eller något. Jag vill shoppa, vilket inte är bra någonstans. Har typ nada cash kvar och det ska jag leva med fram till slutet av Augusti, eftersom jag varken får studiebidrag eller har sommarjobb.
   Att gå ner till pappa och Lena verkar som en bra idé. Pussiluss!

btw

jag har kommit fram till att jag bloggar på som tusan nu, vet inte ens varför, but I like it! Hope you do 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0