Don't blame it on the sunshine.

Jag fattar själv att det inte är många som läser den här bloggen, men för er som gör det, för er som bryr er, för er jag bryr mig om och för er jag faktiskt träffar eller pratar med ibland så måste jag säga att jag inte är mig själv. Det är nu jag känner det. Jag känner mig annorlunda. Antingen så förändras jag, utan att jag ens vill det, eller så går jag bara igenom någon konstig fas i mitt liv där jag egentligen inte vet jag håller på med. Så till er som har påverkats av detta så ber jag om ursäkt, jag tror att ni själva fattar vilka ni är. Svag, det är vad jag känner mig nu. Orkar inte göra något, orkar inte bry mig och orkar inte bestämma saker för mig själv. Tänkte bara att det vore bra ifall ni visste det.
   Nu skärper vi oss med the emo crap kanske, va? För det uppskattas inte, av mig, just nu. Harper's Island börjar om 50 minuter och jag har ingenting vettigt att göra what so ever. Caroline och Linnéa ska ner och bada, funderar på om jag ska följa med ner till strandbadet, för jag har ju tråkigt. So be it!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mattis

ily.

2009-07-03 @ 10:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0