Du kommer aldrig mer vara ensam.

Tetris, terapiserie och sopa uppfarten var underhållningen för mig idag. Andreas hade glömt att städa/packa innan han drog till jobbet imorse så det var bara för oss att vänta tills han kom hem (dvs klockan 17ish). Nu har vi käkat middag, jag har städat och packat och nu ska jag bara vänta på att Andreas ska bli klar.
   Har inte suttit vid min egna laptop på evigheter, den crashade ju sönder totalt för några månader sedan efter att pappa hade lyssnat på musik på den. Får se ifall den funkar ikväll och det hoppas jag verkligen, annars kommer jag vara datorlös i hundrafemtioelva år. För jag tvivlar på att Andreas kommer hjälpa mig att formatera om den på direkten. Nejnej, det kommer tyvärr ta tid, tror jag.
   På tisdag eftermiddag/kväll kommer Mathilda hem till mig, efter jobbet. Babylicious slaggar hos mig till torsdag. På fredag drar vi och träffar Alexander och Robin, i owe her that och det blir förhoppningsvis kul. Annars har vi vodkan, my good ol' friend. Jag låter som en alkoholist nu men jag kan säga att det är jag verkligen inte. Ska se ifall jag kan träffa Sperkish imorgon eller på tisdag innan Milla kommer hem, har fan inte träffat honom sen skolavslutningen och jag måste erkänna att jag börjar sakna honom, oh yes.
   Skall fortsätta med mitt ipod-knarkande nu, KANSKE uppdaterar ikväll. Beror helt på om turen är med mig ikväll och, datorn fungerar.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mathilda

nästa vecka will owna

2009-07-05 @ 21:21:23
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

fett att den will

2009-07-06 @ 20:50:17
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0