Ett desperat försök, det krävs ett hjältemod.

Jag är besviken och jag gissar inte på att jag är den enda som är det. Planerna ikväll? Zero. Så nu sitter jag här, nyduschad. HAR INGEN JÄVLA ANING OM VAD SOM HÄNDER IKVÄLL. Jag vill supa. Och ja, jag vet att det inte är passande att skriva det  i bloggen med tanke på att ALLA kan läsa det jag skriver. Men jag bryr mig inte just nu. Man kan väl säga att jag är lite pissed då.
    Igår somnade jag till Elliott Smith. Eller så kanske det var José Gonzaléz. Vem det än var så var han bra. Har fått den där grejen av Mathilda. Att somna till musik. Tänkte att jag skulle pröva det, se hur det gick och ja, vad kan jag säga? Det var skönt. Det kändes inte ensamt, inte tråkigt, inte tyst. För to be honest så är jag både mörkrädd och rädd för att sova ensam. Klart det funkar, klart det funkar. Men bara en liten grej kan göra det  bättre - som musik t.ex. Kommer ihåg när jag var liten och inte kunde somna, jag hade på TVn och tänt i taket OCH i hallen (i gamla lägenheten på Serenadvägen). Fan vad mamma blev sur när hon vaknade och välkomnades av det i mitt rum. Kanske det blir så att elräkningen blir lite hög när datorn är på hela tiden? Jag bryr mig inte. It makes me feel safe.
   Laleh - Bostadsansökan spelas ur mina högtalare nu. Om ni har några planer och vill vara med mig och Mathilda så hör ni av er till mig. You have my number.
Fuck off.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fuck tjugisarna om dom dissar. Jävla killjävlar.

2009-07-10 @ 14:59:40
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Ja. Usch.

2009-07-10 @ 15:23:35
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0