Han sjunger roliga ramsor för mig varje kväll.

Min mobil är cp och vädret suger apa. Jag och Caroline hade planerat att vi skulle sola idag, går det nu eller? Nej! Vafan, molnigt och grejer. Ofta det ska bli sånt skitväder just idag. Kan inte smsa Mathilda heller, av någon anledning så funkar det bara inte att göra det med min mobil. Fan vad jag älskar den <3
   Idag kanske det blir så att jag drar till Länna och träffar Partik. Får se.. Bara det inte börjar regna eller något. Och eftersom jag inte kan skicka sms med min mobil så verkar det ganska fuck'd up. Får stänga av den och låta den vara död i någon timma.
   Och igår var jag med Carro hela dagen :) Vi bestämde oss för att dra till min mami, äta tacos och hämta min digitalkamera. Vi var i nacka forum och införskaffade lite secret stuff också, nice! Men nu ska vi nog göra smoothies och LEVERPASTEJSMACKOR, mmh.

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: matti

inget simkort hallå. Läs på fejjan :@

2009-07-01 @ 14:19:10
Postat av: S

Jag har fortfarande inte varit vid datorn.

2009-07-01 @ 14:27:23
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte jag heller. DAMDAMDAM



ring mig när du ser det här.

2009-07-01 @ 14:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0