He went and named me Sue.

Min dator har kraschat. Eftersom den funkade i sisådär en timma igår kväll så trodde jag att den skulle funka forever, men det gjorde den inte. Kristian ska pröva att formatera om den men det verkar ganska onödigt eftersom skärmen har dött, helt. Därför sitter jag och mamma och kollar på nya datorer. Funderar på att antingen kirra HP eller en Sony vaio, helst en röd Sony vaio isf. Egentligen spelar det nog ingen roll. Bara jag får en dator, hem hit, fort som fan. Som fungerar och som inte cpar sönder. Men min lilla fujitsu har genomgått ganska många omformateringar och en hel del slag <3 Mathilda var smart och sa åt mig att föreslå en avbetalningsplan med mamma vilket hon verkar positivt inställd på att gå med på. Sen ska hon prata med pappa och se ifall de ska sponsra lite på min nya baby, med tanke på att jag inte har någon egen inkomst. Jag har cirkus 4000 att leva på resten av månaden, inte ens det.
   Ikväll ska jag nog kolla på film. Imorgon kommer Mathilda hit, ska äntligen bli skönt att ha någon att vara med. Har inte orkat göra någonting idag. Ska snacka med Andreas och se ifall vi kan gå och kolla på datorer efter hans jobb imorgon. Och på kvällen funtar jag på att dra till tyresö och möta Mathilda. Har fan ingenting bättre för mig här på morgnarna/dagarna/kvällarna så det skadar inte. I'll think about it.
   "When the Children Cry" av White Lion är bra. Andreas sitter och lyssnar på den nu. Tack för att han har så bra musiksmak, ibland. Jag saknar spotify, en egen dator som jag kan sitta vid, internet och allt sånt där. Fysjuttsingen vad jag behöver fixa en dator, en bra dator, och det fort!
Pusspussiluss!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kom och möööt miggg!!! :D

2009-07-07 @ 10:54:48
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja ;Q

2009-07-10 @ 01:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0