I fly like paper, get high like planes.

Jag börjar det här inlägget med att skriva att jag hatar ungar. Eller okej, jag hatar inte alla ungar som lever på den här planeten. Det finns ju faktiskt småttingar som är snälla, som sällan gråter, skriker, wajnar, spiller, dreglar eller är allmänt äckliga, som mina kusiner t.ex. Men nu snackar vi om våra grannars ungar, och det är inte bara idag de är jobbiga. Jag hade precis slagit på datorn, startat spotify och skulle påbörja ett mindre wajnigt blogginlägg när jag hör att någon plingar på dörren. Inte någon sån där normal plingning heller, utan det var helt galet. Stackars plingare, den blev typ våldtagen av två småungar. Sen hör jag tjatter utanför vilket gör att jag stänger av musiken, springer och stänger av tvn och ställer mig i hallen. Hanna (Andreas tjej) kommer ut och säger "Inte igen..." Jo, det var dags. Som sagt, grannungarna plingar alltid på hos oss. Som att det är något speciellt med vårat hus eller något.. De vill klappa ormar, springa runt och prata om OINTRESSANTA grejer och bara vara allmänt jobbiga. Jag måste prata med Mattias om det här. Det är som så att Mattias lillasyster är en av dem som brukar komma hit. Nu har jag dragit ned rullgardinen och hoppas på att de inte kommer hit nå mer igen, idag.
   Nu byter vi samtalsämne. Kan kanske berätta vad som hände igår? Sandra och jag skulle mötas vid plattan klockan ~13:20. Jag hade med mig cash och var fully prepared. Hittade två tröjor för cirkus 500 kr tsm, jättesöta. En vit och en mellanblå/vit-randig, typ. När vi var klara med shoppingen drog vi till Sten Sture i gamla stan och fikade. Jättemysigt även fast det var typ smockfullt med amerikanare etcetc. Där satt vi i 1½ timma skulle jag tro och efter det gick vi till drottninggatan för att kolla vidare lite i affärer men slutade upp på en bänk. Det tog inte långt tid förrän ett bekant ansikte ställde sig framför oss och vem var det? Lina! Jag blev så jävla glad så jag seriöst attackkramade henne. Hon hade med sig Ella och Carro, som jag inte heller hade träffat på jättelänge så vi stod och snackade ett tag. Träffade på dem gjorde vi senare också, lyckades få med dem till Tanto där vi skulle träffa Nikko, och Mikko. Haha, ja. Och jag måste bara säga såhär - Tydligen fick Mikko och Tepes för sig att vi hade sett dem när vi var på jakt efter en vinöppnare, men det gjorde vi inte så.. FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT.
   Tanto var ganska skoj. Tills Nikko och Robin drog. Då satte vi oss ifs vid en kiosk och snackade med Sandiepandie som var liite för onykter. Jag och Ella snackade dessutom med bruden som ägde kiosken, vi fick reda på att hon tydligen var lika besatt av Harper´s island som oss. Så det skulle hon också hem och titta på senare på kvällen. Vi tog tunnelbanan som gick runt 23:15 och jag hann precis med bussen från Slussen (rim, lol). Så powerwalkade jag hela vägen hem, känner mig fett duktig. Det var massvis med folk som hade joggat/cyklat/powerwalkat förbi oss i Tanto så jag blev ganska pissed över att vi bara satt där och var onyttiga. När jag kom hem så kollade jag på Privileged och Harper´s island som btw var det bästa, sista avsnittet in the world. Synd att det inte finns mer att kolla på nu bara. Läggdags: ~2:30-3:00
   Ikväll kommer Julia hit! Har inte träffat henne på jättelänge så det kommer bli hur trevligt som helst. Kör på filmkväll och onyttigt hela natten. Kommer bli bäst! :D
p0sip0s - långt inlägg btw. Sry.

Kommentarer
Postat av: Sandiepandie

hahaha, de var galet mysigt, ända till jag blev för onykter, förlåt! haha.

puss på mysig dag sandis!

2009-07-21 @ 18:53:15
URL: http://askformyheart.webblogg.se/
Postat av: S

Haha det gör ingenting :D

Pusspuss!

2009-07-21 @ 18:54:06
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0