It happens to be true.



Men sitter jag fortfarande här? Ja, det är ju så det ligger till. Mormor och allihopa åkte härifrån för ett tag sedan. Inte så att jag var jättepepp på att träffa släkten när jag mår såhär, men jag klarade det galant! Nu kollar på någon film som heter The Clearing med Robert Redford, verkar ganska b, but i'll give it a shot. Jag vill egentligen ut och gå nu men eftersom det tydligen öser ner hemma hos Sebastian så känner jag att jag stannar hemma ikväll. Även om det inte regnar nu så vill jag inte att mitt hår ska bli blött och snuskigt. Imorgon däremot, är det fint väder så blir det långpromenix för mig!
   Pratade med pappa tidigare också. Tydligen vill han verkligen ha upp mig till Hälsingland så jag kommer antagligen dra dit på lördag nästa vecka. Passar på att åka upp dit med Robert och Carro och sen får jag se ifall jag får stanna i Herte, i will see hur jag gör. Ska ringa Carro imorgon och se vad hon tycker om idén, kanske drar med henne till stan, eh?
   På måndag fyller Baffe 18 år också! Det är då så att hon har bjudit med mig på picknick ute på Djurgården. Tydligen ska Rovie också dit så där har jag mitt nykteristsällskap för hela dagen! Blir nog skitbra. Stig följer inte med tyvärr men jag har tvingat Rövis att leta fram hans kompakta digitalkamera så jag kan fota.
p0sp0sp0spuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0