It was the wicked and wild wind.






Bild 1 tog jag nere vid strandbadet hos mig. Ljuset blev helt fucked up men jag gillar färgerna ändå. Jag måste lära mig att man inte kan ta bra bilder utan stativ i mörkret och dessutom lära mig att hantera alla inställningarna på kameran.
   Idag var jag med Mathilda en stund i Tyresö centrum. Införskaffade mig ögonskuggor (naturella färger) och två nagellack (ett gråaktigt och ett rosarödglittrigt). Mathilda köpte en bh (ser man på bilden), kräm och lösnaglar. Har kasst minne så ifall hon köpte något mer så.. är det inte medskrivet här iaf ;)
   Kvällen lär bli slapp. Om jag inte drar ut med Martin så chillar jag bara hemma med pappa och Lena. Kanske ringer Sebastian, gubbrockslyssnaren är tydligen på Öland och behöver underhållning och.. ja, jag är ju så rolig! Vädret suger btw.
Puss!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

hihi, jättesöta var vi idag. Jag vill ha min kamera... :@:@:@

och ett par panties köpte jag med!

Puss <3

2009-07-04 @ 00:31:21
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Yesyes! :D

Juste! Hah Puss<3

2009-07-04 @ 12:27:40
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0