Jag blev ett måndagsbarn.



Inte lite jordgubbar här inte! Pappa och Lena hade tydligen varit iväg och köpt 14 liter(!!!) som de hade spritt ut över hela köksbänken imorse (måste också tillägga att jag sov i mer än 12 timmar inatt, skönt <3). Så i detta ögonblick står Lena nere i köket och gör massvis med jordgubbssylt och förbereder inför middagen. Det känns skönt att jag inte har några planer, att jag bara är hemma och.. lyssnar på Florence Valentin! Efter deras spelning i Borlänge på peace & love så kan jag inte sluta lyssna på dem. Så förbaskat bra!
   Om jag ska vara ärlig så har jag ingenting intressant att blogga om. Det jag måste berätta för er och som får bli slutet av detta inlägg är att.. Jag vill ha en ny design på bloggen.
p0s på er.

Kommentarer
Postat av: mattsie

fina bilder! Du får berätta om sylten blev gooddie sen ;)

puss!

2009-07-05 @ 12:23:37
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

I haven't tasted it :(

2009-07-05 @ 12:57:39
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0