Men i dina ögon blev himlen grå.

Jag är lat. Jag är så jävla lat. Självklart har jag gjort ganska så mycket den här veckan, men det känns ändå inte som att jag har gjort det. Nu när vädret suger så finns det inte heller mycket att göra för.. vad kan man göra när det är mulet, kallt och blött ute? Klart man kan fota, men jag har redan varit överallt i närheten av mig och fotat. Ofta jag åker iväg någonstans själv och fotar (nej, jag klarar mig inte själv). Jag antar att jag kan ringa Karin eller någon, se hur hon mår och se ifall vi kan ses. Andreas slutar klockan 16:00, antar jag, och då ska vi börja städa, tvätta och packa och ha oss. Känns lite onödigt att dra iväg nu när det är 3 timmar kvar tills han kommer hem.
   Jag har insett att när jag har tråkigt och jag orkar skriva om det så blir det bara långa, onödiga inlägg i bloggen. Det kanske är så att jag bryr mig om det ibland, jag kanske tänker mig för, så jag skriver saker som faktiskt kan ses som en gnutta intressant enligt vissa. Just nu känner jag bara att det är skönt att slösa bort lite tid på att skriva här. Det bästa just nu vore väl ifall vi kunde åka till Hälsingland nu, för då kan jag inte blogga, då kan jag inte sitta och loda framför datorn. Då är jag oftast rastlös, men det är bara däruppe som jag tycker att det är skönt att vara rastlös. Hälsingland är vackert, även fast en del inte fattar det, även fast folk bara tycker att jag tjatar på om Hälsingland hela tiden så, är det vackert. Jag slipper Stockholm och är omgiven av deras fina dialekt, vad mer kan man begära?


Kommentarer
Postat av: Sandiepandie

hälsingland äger, sjukt fint, smisk på dom som säger emot! <3

2009-07-25 @ 14:06:08
URL: http://askformyheart.webblogg.se/
Postat av: S

Ja, det ägeriägeräger! :D:D:

2009-07-31 @ 00:37:35
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0