Min baby, hon har bonus på kortet.

Shoppis med Sandie idag! Skall införskaffas en hel del (men bara sånt som jag behöver). Bussen går 12:34 och ikväll är det Harper´s island som gäller, sista avsnittet så jag taggar till som fan!
   Nu sitter jag och chattar med Jesper och Vesal på facebook och kan ju säga att ingen av oss diggar när päronen tvingar med en till random places. För mig är det inte random, jag ska ju till Hälsingland. Jag saknar inte att det inte finns affärer eller människor där vi bor och jag saknar inte alla äckelmygg heller. Kommer säkert bli underbart däruppe. Tar iaf med mina nya kläder som jag kirrar idag!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

MEN SOFIA! Ingen shopping innan skolstarten va xD blamear inte, shopping <33 hoppas du hittar fina stuff! :*

2009-07-20 @ 12:35:39
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Hahaha jag var fan duktig :D Köpte enbart 2 tröjor, för typ.. 500 tsm. Men de är jättesöta. You will love them :D::D::DD:D:D:D:D:D:

Jag skiter i våran inte shoppa innan skolan börjar-regel, i can't help it :(

2009-07-21 @ 13:47:47
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0