My love for you will still be strong.

Jag hade tydligen stängt av mobilen imorse. Alltså ringde den inte klockan 11:17 så jag sov till 13:36 vilket jag blev ganska sur över. Jag hade tänkt tvinga med mamma till forum och kolla lite kläder och sånt där men det gick ju inte alls som jag ville. Hon bakade och tydligen skulle Elin (Kristians dotter) komma hit och käka middag hos oss ikväll.
   Det betyder att jag bara ska sitta hemma ikväll. Nu kollar jag på Paris Hilton´s My new BFF, jag har fan börjat gilla det. Helt crazy. Ikväll blir det Privileged. Pratar också med Carro nu så får jag se ifall jag åker upp med henne till Herte, annars blir det hem till sthlm igen. Det är bara så att jag inte direkt vill det. Men vi får se hur det blir.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0