No one's gonna fool around with us.

Nu har jag sovit sen jag kom hem (dvs runt elva-tiden) och fysatan vad skönt det var.
   Kvällen då? Jag åkte till centralen, mötte upp Sofie och Andreas för att fixa lite stuff. Vi splittade och hoppade på tunnelbanan mot antingen fruängen eller norsborg och kollade var Alexandra var - nästan framme. Vi klev av och mötte upp henne där och påbörjade den korta promenaden mot Tantolunden. Klockan var väl runt åtta och det var redan massvis med folk där. En hel del man kände igen men som vi inte gick fram till förrän senare. Vi hittade en mysig plats under ett träd, la ut våra filtar, slog på musiken och satte oss. Några groggar senare bestämde sig Sofie för att gå fram till ett killgäng och fråga efter tändare, vilket hon gjorde. Kvinnan stod säkert och snackade i 20 minuter med pojkarna och när hon kom tillbaks var det bestämt - vi skulle dit istället. Visade sig att dem var jättetrevliga allihopa (Nikko, Andreas, Robin, Erik och Filip kanske den 5e hette) och där satt vi hela kvällen! Mikko var också där så därför passade jag på att träffa honom och när jag gjorde det sprang jag på Sonny som jag typ attackkramade. Så träffade vi också Vivvi, Hannes, Sandra och deras kompis.. Tobias tror jag.
   När klockan började närma sig två så sprang jag och Mikkhoe och satte oss vid en bänk, en jättestor och bekväm (ja, träbänkar kan vara bekväma) bänk. Och vem smsade då? Mr Sebastian, som tydligen var på väg till söder. Jag tvingade dit honom, vilket jag absolut inte ångrar. Så där satt vi, på bänken, i sisådär en timma till. Sen bestämde grabben sig för att dra hem så jag sa hejdå till honom och gick tillbaks till resten av folket. Cirkus tio minuter senare smsade jag honom och bad honom komma tillbaks (egentligen skulle jag vara kvar i Tanto ett tag till och sedan åka hem till Sebastian för att sova, men så blev det inte). Gentlemannen som han är promenixade tillbaks och hämtade mig och jag fick låna hans jacka på vägen (klant som jag är tänkte inte på att ha med en tjocktröja!). Vi gick till.. någonstans, tog bussen till gullmars och bussen från gullmars hem till honom i skarpnäck. Vi la oss framför tvn och kollade på tre Seinfeld-avsnitt och bestämde oss sedan för att gå upp och lägga oss. Jag dog av värmen så jag kunde tyvärr bara sova i sammanlagt 1½ timma kanske.. Vaknade halv tio, klädde på mig, sa hejdå till pojken och drog till bussen.
   Great kväll/natt/morgon må jag säga!

Kommentarer
Postat av: Matti

oh snap!

2009-07-18 @ 15:21:08
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

:D:D

2009-07-18 @ 17:26:34
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0