Not that big of a deal.

Jag har en ny dator. En acer, med mcafee-skydd som funkar prima ballerina! Windows vista är installerat på datorn och jag har bara två program kvar som skall installeras. Nu känns allting bra. Nu när jag har en dator som inte är lika gammal som min mormor och som faktiskt funkar och inte är gjord på världens konstigaste sätt så känns allting bra. Jag vet att klockan är mycket och att jag egentligen borde sova men eftersom jag har den här nya prylen att leka med så känner jag att det är ett måste. Ett måste att bara sitta och nörda lite.
   Imorgon blir det leklek med Mathilda, och sup med tjugisarna, förhoppningsvis. Får väl se hur det blir. Ska upp tidigt, knarka spotify och bara njuta av att ha en frisk dator igen. Och om jag har tur så kanske det inte blir värsta regnäckelvädret imorgon? Vi får la hålla tummarna.
   Btw, ursäkta att jag inte skriver värsta inlägget. Det kommer senare. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0