Show me that you love me.

Okej, gårkvällen/natten var ganska.. intressant!
   Mina egentliga planer var att sitta hemma, äta jordgubbar med pappa och Lena, spela lite sims 2 och sen gå och lägga mig men nej, det var inte vad Mathilda hade planerat för mig. Det var då så att jag smsade med en Robin som ville att jag skulle komma till Haninge, där han och Alex var på fest men eftersom jag inte hade duschat/gjort mig i ordning what so ever så tänkte jag att jag likagärna kan ditcha den kvällen och träffa folket någon annan dag. Nejnej. Mathilda ringde mig och försökte övertala (jag har lärt henne att säga "snälla" 423 ggr faktiskt går igenom) så efter 10 minuter av det samtalet gick jag med på att övertala pappa som sa "ja" så fort jag frågade honom, var han på bra humör? Ja, det verkar som det.
   Bruden gick med på att hämta mig med hennes rosa moppe så det jag behövde göra var att duscha och göra mig i ordning på en halvtimma - piece of cake! Hon anlände tidigare än vad jag trodde och jag sa hejdå till the family. Det kändes cp eftersom jag en timma tidigare inte alls förväntade mig att något sånt här skulle hända. Men vi kom i alla fall hem till Mathilda där vi förade, ringde samtal och, ja det var det enda vi gjorde. Mathilda sminkade/klädde på sig ifs.
   Klockan var 00:20 och det var dags att gå till Trollbäckens centrum! Bussen gick 00:46 så vi typ halvsprang dit och kom fram 10 minuter tidigare. Båda var hur kissnödiga som helst men hann inte kissa innan bussen kom. Vi hoppade på och wajnade hela vägen till Haninge där vi sprang upp till första bästa diskreta place. Mathilda ringde Elin, hon förklarade vägen, gick ut och mötte oss utanför lägenheten osvosv. Tydligen var det en etta, kan inte ha blivit mysigare/mindre/ja, jag vet inte. Där satte vi oss, umgicks med folk och drack Fisherman's friend-dricka som jag fick av Robin, namnamnam!
   Pricken över i:et var nog när David (kille vi träffade där) berättade att han hade bil och att han skulle köra hem runt 3ish. Klart man slog på charmen och försökte övertala honom, vilket gick bra, eventually! Tydligen tyckte han att jag var jävligt lik Shirley Clamp men det.. ja, det var inte mysigt. Men han tycker tydligen att hon är snygg så, fine, great (y). Jag förstörde tyvärr lite för en Mathilda (förlåt baby, nästa vecka.. nästa vecka..) men det gick nog bra ändå! Släppte av Robin innan (gick in, kissade, klappade "hans" katt and so on). Han tyckte att jag kunde sova där men icke! Får bli någon annan gång det med. Fan vad jag lovat grabben grejer, blir nästan rädd för mig själv på fyllan.. Hehehe
   Adam Alsing skjutsade i alla fall hem oss, varav vi la oss i Mathildas säng och låg och snackade i cirkus en timma. Fan vilken härlig kväll.

♦ Jag älskar att jag och Mathilda är så spontana. ♦


Låten spelades i lägenheten minst femtioelva ggr <3 Mathilda, vi har hittat vårat folk.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

jävligt spontant, jävligt härligt, jävligt underbart! Fattar inte hur jag orkade vara uppe så länge sen när vi kom hem också.. jag brukar ju somna direkt XD



johnny, du och jag borde starta upp ett band, låta det explodera i skyn <3

2009-07-05 @ 13:10:44
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Jävligt grejt. Haha, jag är förvånad OCH imponerad! ;D



Den låten spelade de med :D:D Wie.

2009-07-05 @ 13:30:14
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0