So much for my happy ending.

Sandwall is back in town, yeah she's back in town!
   Okej, jag vet att jag har varit borta i typ sisådär en vecka och inte har bloggat under den tiden, så därför vill ni veta (ja, det vill ni) vad jag har haft för mig. Men jag orkar tyvärr inte berätta det. Vi kör en snabb liten re-run (eftersom jag har pratat om det här med Mathilda och några andra peeps). Vädret har vfarit sämst, det har varit soligt några eftermiddagar = Sofia har solat. Jag har varit skogsmulle, faktiskt! Gått upp för det så kallade Djupdalsberget i närheten av våran stuga och lidit av vätskebrist i några timmar och plockat svamp så det skriker om det! 10 liter fick jag, pappa, Lena, Carro, Andreas och Hanna ihop. Dop var jag också på, på söndagen. Trevligt. Ungen var jättesöt och syskonen till ungen var ännu sötare. Förlåt Wille <3.
   Åkte hem från Mobodarne klockan 17:07 idag och anlände hem till Mathilda cirkus 20:30. Jag ägde henne, Maggie och Roberto på poker och vann runt 60 spänn - who's da man? Yes sir. Dat iz mi. Tack för en trevlig kväll, folks.
   Imorgon blir det parteeeyey. Antingen på Lidingö, eller i Tantolunden. Får se hur vi gör. Om ni har planer för kvällen och vill dela den med mig så är det bara att slå en pling.
Pussiluss!

Kommentarer
Postat av: Mattziie

tjutjutju, tack själv sweetz. Känner mig sjukt otaggad för ikväll.. men det kommer väl ;)

POS!

2009-07-31 @ 10:01:52
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Det kommer, raring! :D

2009-07-31 @ 11:00:38
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0