Take your time and dance with me.

Duscha. Sminka mig. Hitta kläder att ha på mig. Äta middag. Ta bussen till Töresjövägen. Byta buss till Granängsringen. Köpa groggvirke. Möta Mathilda. Stressa på henne. Ta bussen/tunnelbana #1/tunnelbana #2 till Hornstull. Möta Sofie. Möta Ted & company. Umgås. Supa. Röka. Åka till Lidingö. Träffa Sofies skåningar. Supa ännu mer. Röka ännu mer. Umgås ännu mer. Dra någon annanstans. Crasha partey. Åka hem till Mathilda. Äta. Sova.
There you go. Vi ses ikväll!


Langar random sexyness innan jag drar.


JA FÖR FAN!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Underbart inlägg. Helt underbart. Fan vad jag saknar min kamera... måste kolla min mail!!!!!!!!

PUSS tack för gårkvällen, vi har alltid kul även fast planerna skiter sig. Puss

2009-08-01 @ 17:06:33
URL: http://svartviva.blogg.se/
Postat av: S

Hur långt tid tar det för dig att få tillbaks den egentligen? :@

Hihihi. Ja, det brukar jju bli så. Tack detsamma :* PUSS

2009-08-01 @ 17:36:42
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0